”Hyvää yötä – ja huomenta”
Ihan tavallinen mammografiaseulonta. Ja sitten ilmoitus: ”Lottovoitto Lapualle!” Minä sain 6mm ja 7 lisänumeroa! Pieni ”viaton” syövän alku rinnassa! Soitin ystävät läpi, ja valtava rukoustukilinja käynnistyi. Elin kuin pumpulissa tämän heinäkuun 2019. 1.8. aamulla minut leikattiin. 10 mg diapamia tarvittiin tohdittajaksi. Sitten loppu onkin historiaa. En muista oikeastaan muuta kuin ”Hyvää yötä – ja huomenta”. … More ”Hyvää yötä – ja huomenta”


